نمایشگاه بین المللی الکامپ
اخبار ویژه

نمایشگاه بین المللی الکامپ 1402 و حضور هوشمند تبیان

نمایشگاه  بین المللی الکامپ (Elcomp Exhibition) را می­ توان بزرگترین رویداد تجاری و صنعتی حوزه IT کشور نامید. در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و تجهیزات مرتبط با آن محصولات و خدمات خود را به نمایش می­گذارند.

امسال بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در حالی برگزار شد که آخرین دوره برگزاری آن به سال 1398 برمی‌گردد و طی این سال­ها به دلیل شرایط ناشی از اپیدمی کرونا، فعالان این صنعت امکان حضور در چنین گردهمایی را از دست داده بودند.

 نمایشگاه امسال پس از چهار سال وقفه در روز چهارم تیرماه 1402 آغاز به کار کرد و طبق برنامه از پیش تعیین­ شده مدت زمان برگزاری 4 روز اعلام گردید که به دلیل استقبال بازدیدکنندگان و فعالان حوزه فناوری با یک روز تمدید تا روز هشتم تیرماه ادامه یافت.

قبل
بعدی

اگر چه مرکز داده تبیان نامی آشنا در صنعت ICT کشور است که با حدود 15 سال فعالیت همواره امنیت و پایداری را به عنوان دو شاخصه اصلی در سرویس­ دهی خود معرفی کرده است؛ اما امسال شرکت توسعه ارتباطات هوشمند تبیان به عنوان شرکت فناورانه مستقل که مدیریت و بهره­ برداری از مرکز داده تبیان را بر عهده دارد در این نمایشگاه حاضر شد و در کنار ارتباط با فعالان صنعت، همکاران، مشتریان و رسانه­ های حوزه فناوری از محصول جدید خود با نام ابریس رونمایی کرد.

ابریس سرویس ابری جدید هوشمند تبیان است که با ایجاد یک زیرساخت جدید در مرکز داده تبیان ایجاد شده و مانند مابقی سرویس­های مرکز داده، پایداری و امنیت را به عنوان دو مشخصه اصلی خود تضمین میکند.

دواپس خدمت دیگر معرفی شده توسط هوشمند تبیان در این نمایشگاه بود که به دلیل نیاز بازار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. تصاویر بالا گوشه ای از فعالیت­های غرفه هوشمند تبیان در نمایشگاه الکامپ را نمایش می­دهد.

اطلاعات پروژه

  • دسته بندی: اخبار ویژه
  • مراسم: نمایشگاه بین المللی الکامپ 1402 و حضور هوشمند تبیان
  • مکان: تهران،نمایشگاه بین المللی سالن 7 غرفه 318
  • روز: یکشنبه تا پنج شنبه
  • تاریخ: 1402/04/4 تا 1402/04/08

تجارت خود را توسعه دهید و وب سایت یا نرم افزار خود را با ما بسازید.

با ما در تماس باشید