تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید هوشمند تبیان
اخبار داخلی

آئین تکریم از مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید هوشمند تبیان

 

آئین تکریم از آقای حسین خوشرفتار منفرد مدیرعامل سابق و معارفه آقای حسن پناهی سرپرست جدید توسعه ارتباطات هوشمند تبیان با حضور آقای سید رضا کاظمی مدیرعامل موسسه تبیان ، همکاران این موسسه و کارکنان شرکت هوشمند تبیان در  تاریخ 1402/08/20 برگزار گردید.

تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید هوشمند تبیان

حسین خوش رفتار منفرد صحبت های خود را با ارائه نکاتی از  کتاب تفکر نامطمئن آغاز کرد و همچنین بخشی از تجربیات خود را در دوران مدیرعاملی هوشمند تبیان بیان کرد. در ادامه از همکاری همکاران خود در هوشمند تبیان در طول مدت زمان مدیریت خود قدردانی نمود.

آقای خوش رفتار منفرد از  بهمن ماه 1400 به عنوان مدیرعامل هوشمند تبیان آغاز به کار کرد و پیش از آن به عنوان مدیر تیم توسعه نرم افزار فعالیت داشته که در زمان مدیریت عاملی همزمان این نقش را نیز ایفا کرده است.

ایشان ابراز امیدواری کردند که با حضور آقای پناهی به عنوان سرپرست جدید هوشمند تبیان قدرتمندتر از پیش باشد تا فردایی روشن‌تر پیش رو داشته باشیم.

آقای حسن پناهی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق و دانشجوی مقطع دکتری در رشته مهندسی مالی است و پیش از این ریاست هیئت مدیره شرکت هوشمند تبیان را به عهده داشته است و عضویت در هیئت مدیره چندین شرکت دانش بنیان از جمله سامانه تلوبیون در کارنامه ایشان است.

 

قبل
بعدی

تجارت خود را توسعه دهید و وب سایت یا نرم افزار خود را با ما بسازید.

با ما در تماس باشید