trade vps server

سرور مجازی ترید چیست؟ همه چیز درباره خرید سرور مجازی ترید!

استفاده و خرید سرور مجازی ترید با آی پی ثابت یکی از بهترین روش‌ها برای پیشگیری از ایجاد مشکلات در فعالیت‌های مالی در صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس و فارکس است. خرید VPS ترید به دلیل مسدودیت آی پی ایران در این نوع صرافی‌ها و وجود کشورهای تحریم شده در این لیست، از مسدود شدن اکانت شما جلوگیری می‌کند.

بسیاری از افراد به جای استفاده از سرور مجازی ترید، از VPN‌های رایگان یا پولی در بایننس و فارکس استفاده می‌کنند تا از این مشکل جلوگیری کنند. با این حال، به دلیل تغییر مداوم آی پی این روش نمی‌تواند مسئله را به طور کامل حل کند و ممکن است باعث بسته شدن اکانت شود.

در ادامه این مقاله، قصد داریم سرور مجازی ترید با آی پی ثابت را معرفی کنیم که با خرید و استفاده از آن، همچنان که به سرعت بالا برای انجام معاملات دسترسی دارید، از این مشکلات نیز جلوگیری کنید.

 

ترید (Trade) چیست؟

ترید (Trade) کردن یکی از مفاهیم اصلی در عرصه بازارهای مالی است. قبل از بررسی ویژگی‌های سرور مجازی ترید، با مفهوم ترید آشنا خواهیم شد و مشکلات مربوط به آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. سپس به این موضوع پرداخته می‌شود که چگونه می‌توان مشکلات را حل کرد.

ترید به معنای انجام معاملات در بازار بورس و سرمایه‌گذاری است، چه در بورس داخلی که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است و چه در بازارهای جهانی مانند بایننس و فارکس که در آن‌ها فعالیت می‌کنند.

با ثبت‌نام در این بازارهای آنلاین، که با نام صرافی شناخته می‌شوند، شما می‌توانید هر سهمی که در هر بازار معامله می‌شود را خرید و فروش کنید. به انجام این معاملات ترید کردن یا به صورت ساده‌تر، ترید گفته می‌شود.

 

مشکلات ترید کردن در بازار های مالی آنلاین

ترید کردن در بازارهای مالی آنلاین مشکلات بسیاری دارد. استفاده از VPN برای جلوگیری از شناسایی آی پی ایران، باعث افزایش پینگ و کاهش کیفیت سرعت اتصال به بازار معاملات می‌شود. این موضوع باعث مشکلاتی در دسترسی به صرافی‌های آنلاین می‌شود و باعث می‌شود که امکان خرید به موقع با قیمت مناسب وجود نداشته باشد.

همچنین برای استفاده از صرافی آنلاین بایننس، حتماً نیاز است که از آی پی غیر ایران استفاده کنید. این به این دلیل است که برنامه‌نویسی این وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل طوری است که می‌تواند کاربران را شناسایی کرده و بفهمد که هر کاربر از کدام کشور در حال ترید کردن است.

در نتیجه، با وجود مشکلات تحریم، به راحتی می‌توان حساب‌های کاربران ایرانی را شناسایی و مسدود کرد که این موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی برای کاربران می‌شود.

برای رفع این مشکلات، بهتر است از یک VPS یا خرید سرور مجازی ترید برای انجام معاملات استفاده کنید که در ادامه به معرفی و کاربردهای آن می‌پردازیم.

 

خرید سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی، به عنوان یک کامپیوتر مجازی، بر روی یک سرور فیزیکی اجرا می‌شود و به شما امکان دسترسی به آن از راه دور را می‌دهد. با سرور مجازی یا VPS، شما به یک محیط مجازی دسترسی پیدا می‌کنید که شبیه به یک کامپیوتر با سیستم عامل مورد نظر شما است. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که از هر نقطه‌ای از دنیا به آن دسترسی داشته باشید.

VPS، مخفف Virtual Private Server، یک ماشین مجازی است که روی یک سرور اختصاصی اجرا می‌شود و شما به صورت مجزا از سایر کاربران از آن استفاده می‌کنید. با این سرویس، می‌توانید به سیستم عامل ویندوز یا هر سیستم عامل دیگری دسترسی پیدا کنید و محیط مجازی را مدیریت کنید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید از یک VPS با آی پی ثابت در کشور خارج از ایران استفاده کنید تا به راحتی به صرافی‌های آنلاین مانند بایننس دسترسی پیدا کرده و معاملات خود را انجام دهید. این سرویس به شما امکان می‌دهد که بدون نگرانی از تحریم‌ها و محدودیت‌ها، به صورت آنلاین و با سرعت بالا معاملات خود را انجام دهید.

 

کاربرد سرور مجازی ترید

استفاده از سرور مجازی ترید برای حل مشکلات مرتبط با بازارهای مالی دارای اهمیت زیادی است، همانطور که در ابتدا بررسی کردیم دو مشکل اساسی وجود دارد: مشکلات اینترنت و پینگ نامناسب و مشکلات مربوط به تحریم‌ها برای افراد ایرانی که در بازارهای بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

با خرید سرور مجازی ترید (vps)،  می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید که با بازگو کردن دوباره مشکلات به ساختار این نوع سرور پرداخته و شما را با کاربرد آن آشنا می‌کنیم.

 

کاربرد اول: انجام سریع معاملات با سرعت بالا

مطمئناً که سرعت و کیفیت اینترنت در کشورهای دیگر مانند آلمان، فرانسه، آمریکا، کره جنوبی، امارات متحده عربی و بیش از ده‌ها کشور دیگر، بسیار بالاتر و با کیفیت‌تر از سرعت اینترنت در ایران است.

با اینکه بر خلاف بورس ایران محدودیت زمانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود ندارد، اما پیش‌بینی اشتباه می‌تواند باعث شود که با قیمت مناسبی نتوانید خرید یا فروش کنید.

خیلی از افراد با هدف نوسان‌گیری سرمایه خود را افزایش می‌دهند. به این معنا که سهمی را برای مدت کوتاهی مثل یک هفته با کمترین قیمت موجود خریداری کرده و آن را با بالاترین قیمت ممکن به فروش می‌رسانند.

با توجه به نوسان بالای ارزهای دیجیتال، ممکن است پیش‌بینی شما از حداقل و حداکثر قیمت درست نباشد و بخواهید سفارش خرید یا فروش را لغو کنید. اما همین که بخواهید دست به کار شوید بخاطر کیفیت بد اینترنت، شانس لغو سفارش را از دست دهید.

 

کاربرد دوم: دور زدن تحریم بایننس و صرافی‌های آنلاین بین المللی

کاربرد سرور مجازی ترید بایننس به دور زدن تحریم‌های ایران نیز برمی‌گردد. شناسایی کاربران ایرانی برای بایننس و سایر بازارهای مالی کاری بسیار ساده است. آن‌ها می‌توانند به روش‌های زیر شما را در صورتی که از ایران انجام معامله می‌کنید شناسایی کنند:

 

  • شناسایی از طریق IP کاربر
  • شناسایی از طریق لوکیشن (در صورت دادن دسترسی لوکیشن به برنامه)
  • شناسایی از طریق سیم‌کارت (در صورت داشتن دسترسی اپلیکیشن)

 

خرید سرور مجازی ترید در واقع مانند این است که یک کامپیوتر را در کشور دیگری با آی‌پی ثابت خریداری کرده‌اید، اما از ایران به آن دسترسی دارید. البته با این تفاوت که خبری از نمایشگر نیست و با توجه به اینکه از طریق رمز و نام‌کاربری در دسترس است، فرد دیگری به آن دسترسی ندارد.

 

مزایای سرور مجازی ترید چیست؟

الگوریتم‌های صرافی‌های معتبر خارجی از جمله بایننس حساسیت بالایی نسبت به تغییر IP دارند. همچنین کاربران بعضی از کشورها از جمله ایران به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی حق استفاده از خدمات این صرافی‌ها و بروکرها را ندارند و IP این کشورها توسط صرافی‌ها و بازارهای مالی مسدود شده است. ازهمین‌رو در صورت لو رفتن هویت ایرانی معامله‌گر کلیه حساب‌های او مسدود و دارایی‌ها بلوکه خواهد شد.

باتوجه‌به اینکه VPN آدرس IP را تغییر می‌دهد، معمولا اولین گزینه افراد برای فعالیت در بازارهای مالی، استفاده از VPN است؛ اما توجه کنید که VPN آدرس IP شما را تغییر داده و با هر بار ورود یک IP مجزا در اختیارتان قرار می‌دهد. این تغییر سریع IP یکی از مواردی است که باعث مشکوک شدن صرافی به کاربر و در نهایت بلوکه شدن حساب او می‌شود؛ بنابراین برای اتصال امن و پایدار به اینترنت با یک آدرس IP ثابت، سرور مجازی ترید بهترین انتخاب برای معامله‌گران است.

 

ویژگی های بهترین سرور مجازی ترید

ویژگی‌های بهترین سرور مجازی ترید

تا اینجا در مقاله به سوال “سرور مجازی ترید چیست؟” پاسخ داده و مزایای VPS را بررسی کردیم. اگر قصد خرید سرور مجازی ترید برای معامله‌گری را دارید، باید به موارد دیگری نیز توجه کنید که در ادامه آن‌ها را مطرح می‌کنیم:

ویژگی‌های بهترین سرور مجازی برای ترید:

 

  1. سخت‌افزار قدرتمند:

 سرور مجازی ترید باید از هاردهای قدرتمند SSD، پردازشگرهای 2 تا 6 هسته‌ای، و رم 2 تا 16 گیگابایت برخوردار باشد.

 

  1. پینگ پایین:

این ویژگی از اهمیت بالایی برای سرور مجازی ترید برخوردار است، زیرا پینگ پایین موجب انجام سریع و امن معاملات در لحظه می‌شود.

 

  1. امنیت بالا:

 سرور مجازی ترید باید توسط فایروال محافظت شده باشد تا اطلاعات کاربران در معاملات انجام شده امن باشد.

 

  1. سرعت بالا:

سرعت شبکه سرور مجازی برای ترید باید بسیار بالا و پایدار باشد تا اتصال پایداری فراهم و معاملات به سرعت انجام شوند.

 

  1. پشتیبانی ۲۴ ساعته:

 شرکت ارائه‌دهنده سرور باید از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار باشد تا مشکلات فنی را در کمترین زمان ممکن رفع کند.

 

  1. پشتیبانی از انواع سیستم‌عامل‌ها:

 سرور مجازی برای ترید باید از انواع سیستم‌عامل‌ها از جمله ویندوز، لینوکس، اندروید و iOS پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند با دستگاه‌های مختلف به بازارهای مالی متصل شوند.

توجه به موقعیت جغرافیایی سرور نیز بسیار مهم است، زیرا ممکن است در برخی کشورها فعالیت‌های مالی محدودیت داشته باشد.

 

بهترین سرور مجازی ترید را از کجا بخریم؟

اگر اولین تجربه‌تان در زمینه سرورهای مجازی است، یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی ایرانی یا خارجی را ندارید، می‌توانید به هوشمند تبیان، یکی از شرکت‌های قدرتمند ارائه دهنده سرور در ایران، مراجعه کنید. این شرکت به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازهایتان انتخاب کنید. شما می‌توانید با کارشناسان هوشمند تبیان از طریق تیکت یا تماس تلفنی در ارتباط باشید و راهنمایی و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه، تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتری را درباره خرید سرور مجازی مشاهده کنید.

 

جمع بندی

با توجه به بررسی‌های انجام شده درباره کاربرد سرور مجازی ترید و مزایای آن نسبت به روش‌های دیگر، می‌توان نتیجه گرفت که سرور مجازی ترید بهترین راه برای دور زدن تحریم صرافی‌های ارز دیجیتال می‌باشد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد انجام معاملات جدی در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید، از IP کشور ایران در این صرافی‌ها استفاده نکنید. حتی با استفاده از روش‌هایی مانند مرورگر ناشناس یا VPN با آی‌پی ثابت، ریسک شناسایی همچنان وجود دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام درباره این نوع سرور، با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *