نرم افزار آفیس 2024

مایکروسافت ظاهراً نرم افزار آفیس 2024 را عرضه می‌کند؛

فروش کامل نرم‌افزار بدون نیاز به اشتراک پولی

در حالی که مایکروسافت در سال‌های گذشته یک مدل مبتنی بر اشتراک را راه انداخته بود، حالا گزارش‌ها درباره‌ی نسخه مستقل نرم افزار آفیس 2024 منتشر شده است.

مایکروسافت با یک حرکت غیرمنتظره، قصد دارد تا سال آینده نسخه مستقل و لایسنس دائمی نرم افزار آفیس 2024 را منتشر کند. پیش‌نمایش این نسخه در حال حاضر از طریق کانال “DevMain” در دسترس است و کارکنان مایکروسافت در حال آزمایش آن می‌باشند. این نرم‌افزار Office 2024 ممکن است در سوم یا چهارم ماه سال 2024 منتشر شود و از مدل فروش اشتراک پولی استفاده نخواهد کرد.

در سال های اخیر، غول ردموندی به سوی مدلی مبتنی بر اشتراک برای محصولات آفیس خود حرکت کرده است. حالا سرویس مایکروسافت 365، که قبلاً با نام آفیس 365 شناخته میشد، هم‌اکنون در دسترس مصرف‌کنندگان عادی و مشتریان سازمانی قرار دارد. این سرویس، جدیدترین نسخه‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و ابزارهای دیگر را با امکان پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

نرم افزار آفیس 2024 در راه است…

با این حال، در برخی موارد، افراد و سازمان‌ها ترجیح می‌دهند یکبار برای همیشه برای یک محصول پرداخت کنند و آن را دائمی داشته باشند. اگرچه برخی ادعا می‌کنند آفیس 2021 آخرین نسخه با لایسنس دائمی این محصول است، گزارش XDA-Developers نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد نسخه جدیدی نیز در حال توسعه است.
هنوز جزئیات دقیقی درباره ویژگی‌ها و بهبودهای نرم افزار آفیس 2024 مشخص نشده است، اما احتمالاً برخی از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی را که هم‌اکنون برای مشترکین مایکروسافت 365 ارائه شده است، به‌ همراه خواهد داشت.
لایسنس دائمی نرم افزار آفیس 2024
accept the license agreement office 2024
نخستین بار که در پیش‌نمایش داخلی مایکروسافت ظاهر شد، شواهدی از این نسخه جدید آشکار شد و سپس کارشناسان این وب‌سایت توانستند آن را نصب کرده و یک نگاه اجمالی به نرم افزار آفیس 2024 بیندازند. احتمالاً در رویداد Ignite مایکروسافت که هفته آینده برگزار خواهد شد، جزئیات بیشتری ارائه خواهد شد.
عرضه نرم‌افزار Office 2024 می‌تواند برای کاربرانی که تمایل به داشتن مجوز دائمی برای نرم‌افزارهای خود دارند، خبر خوبی باشد. همچنین نشان می‌دهد که مایکروسافت به پشتیبانی و ارائه نسخه‌های مستقل آفیس ادامه می‌دهد، حتی اگر به مدل مبتنی بر اشتراک متمرکز باشد.
مایکروسافت با ارائه سرویس های جدید همواره درصدد بوده که برای کاربران و سازمان های حوزه ارتباطات تجربه جدید نیز ایجاد کند، در این راستا مایکروسافت از بسته جدید سرویس های ابری برای شرکت‌های ارتباطات رونمایی کرد! که می توانید در این مقاله مطالعه کنید.
به نظر میرسد با عرضه مایکروسافت با نرم افزار آفیس 2024 از تغییرات بزرگ گرفته تا بهبودهای کوچک، برای کاربران یک تجربه جدید ایجاد کند. با تکنولوژی‌ها و ابزارهایی که آنها اختصاص دادند، ممکن است نرم افزار آفیس 2024 به یک ابزار کاملتر و کارآمدتر تبدیل شود. امیدواریم که این نسخه جدید از آفیس، نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کند و برای همه یک ارتقاء مثبت باشد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *