ابریس

امن ترین سرویس ابری با ابریس هوشمند تبیان !

این روزها ردپای فناوری ابری در تمام زمینه‌ها دیده می‌شود. تکنولوژی­ ای که این امکان را برای کاربران فراهم کرد که بدون وابستگی به محل فیزیکی در هر نقطه‌ای از دنیا و فقط با اتصال به اینترنت، دسترسی به فایل‌ها و برنامه‌ها ایجاد شود.

تفاوت اصلی استفاده از فناوری ابری در مقایسه با سرورهای فیزیکی برای کسب و کارها، کاهش هزینه‌هاست؛ هم‌چنین سازمان‌ها دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای به روزرسانی و نگهداری سرورهای خود ندارند؛ زیرا سرویس‌های ابری خودشان این کار را انجام می‌دهند. امروزه رایانش ابری یکی از تغییرات اجتناب‌ناپذیر در دنیای کسب و کار در عصر دیجیتال است.

ابریس
ابریس = ابر + سرویس ____ سرویس ابری هوشمند تبیان

ابریس چیست؟

مرکز داده تبیان از سال 1393 به عنوان یکی از شرکت­ های پیشگام در راه ­اندازی سرویس ابری در ایران اولین محصول ابری را به صورت محدود راه ­اندازی کرد. اما در سال 1401 با ایجاد یک زیرساخت جدید از محصول ابری جدید خود با نام تجاری “ابریس” رونمایی کرد.

“ابریس” که از ترکیب دو کلمه ابر و سرویس ایجاد شده، در واقع سرویس IaaS شرکت توسعه ارتباطات هوشمند تبیان است که با وجود یک پلتفرم ساده و کاربردی، کار کاربران را بیش از پیش برای مدیریت و استفاده از منابع راحت کرده است.

سرویس ابری ابریس

ویژگی‌های سرویس ابریس:

1- مقیاس‌پذیری:

ابریس امکان مقیاس‌پذیری بسیار بالا را برای شما فراهم می‌کند، به این معنی که می‌توانید منابع مورد نیاز خود را با توجه به رشد و تغییرات کسب و کارتان به راحتی تغییر دهید.

2- امنیت فوق‌العاده:

ما به امنیت اطلاعات شما اهمیت بسیاری می‌دهیم. با ابریس، شما از تمامی مزایای یک سرویس ابری امن و محافظت شده بهره‌مند شوید.

3- قابلیت همکاری و اشتراک‌گذاری:

با استفاده از ابریس، شما و تیم­ تان می ­توانید به راحتی به منابع مشترک دسترسی پیدا کرده و به صورت همزمان و هماهنگ با همکاران خود کار کنید.

4- هزینه‌ مطابق با نیاز:

با استفاده از ابریس، شما نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه هزینه‌بر در زیرساخت‌های فنی ندارید و به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های خود را به صورت ماهانه یا روزانه منطبق با نیاز خود تعریف و پرداخت کنید.

5- پینگ پایین:

زیرساخت‌های فیزیکی ابریس به واسطه استقرار در مرکز داده تبیان و اتصال این مرکز داده به سه نقطه اتصال اصلی، تجربه یک سرویس باکیفیت را برای کاربران خود رقم زده است.

6- پشتیبانی:

تیم پشتیبانی هوشمند تبیان به ­صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شماست و ما همواره در دسترس شما هستیم تا به شما کمک کنیم.

 

ویژگی های ابریس

مزایایی که ابریس را متفاوت کرده است:

  • آپ تایم  99/9 درصد :     

    تضمین Uptime سرور ها و جبران خسارت

  •  پنل سرور ابری :    

    ارائه پنل قدرتمند ابری با امکاناتی ویژه برای مدیریت سرورها

  • فایروال :

    امکان استفاده از فایروال قدرتمند هوشمند تبیان در پنل سرویس ابریس

  • ارتقا سخت افزار :     

    ارتقا سخت افزار سرور توسط کاربران به صورت خودکار و در لحظه

  • پرداخت روزانه :      

    پرداخت هزینه سرور ابری به صورت روزانه با توجه به منابع مصرفی آن

  • شبکه خصوصی :     

    امکان راه اندازی یک شبکه خصوصی و ارتباط مستقیم بین سرورهای مختلف

در نظر داشته باشید که انتخاب سرور ابری مناسب به نیازهای یک مجموعه بستگی دارد. با این حال، انتخاب درست، اغلب به ترکیبی از نیازهای امنیتی، الزامات فناوری، بارهای کاری متغیر و حجم کاری حساس به داده و… بستگی دارد. در ابریس هوشمند تبیان سرورها و سایر زیرساخت‌ها از طریق داشبورد یکپارچه ابری در اختیار شما قرار می‌گیرد. قبل از اینکه سرویس ابریس خود را بسازید، هنگام انتخاب از بین گزینه‌های رایانش ابری، اولویت بندی نیازهای خود را به کمک کارشناسان ما انجام دهید.

خدمات ابریس با سرویس IAAS

 IaaS مخفف Infrastructure as a Service به معنای”زیرساخت بعنوان سرویس” است که به رایانش ابری اشاره دارد. در IaaS منابع ضروری محاسباتی، ذخیره سازی، و شبکه بر اساس تقاضا و پرداخت هزینه ارائه می‌گردد. IaaS یکی از چهار نوع سرویس ابری در کنار سرویس‌های PaaS و SaaS و Serverless است.

انتقال زیرساخت سازمان به IaaS باعث می شود تا شما بتوانید تعمیر و نگهداری دیتاسنتر داخلی را کاهش دهید. از طرفی به کمک آن در هزینه‌های سخت افزاری صرفه جویی کنید و بینش تجاری را به دست آورید. سرویس‌های IaaS به شما این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا منابع IT خود را نسبت به تقاضا کاهش یا افزایش دهید. آن ها همچنین به شما کمک می کنند تا به سرعت اپلیکیشن‌های جدیدی ارائه دهید و زیرساخت های خود را از پیش مستحکم‌تر کنید.

IaaS  برای شما این امکان را فراهم می کند تا از هزینه و پیچیدگی خرید و مدیریت سرورهای فیزیکی و زیرساخت مرکز داده عبور کنید. هر منبع به عنوان یک مؤلفه خدمات جداگانه ارائه می شود و شما فقط تا زمانی که به آن نیاز دارید برای یک منبع خاص هزینه پرداخت می کنید.

خدمات ابریس مرکز داده هوشمند تبیان با ارئه سرویس IaaS توانسته جایگاه ویزه و منحصر بفردی را در میان ارائه دهندگان این خدمات در ایران ایجاد نماید.

جهت درخواست سرویس ابریس اینجا کلیک کنید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، لطفا با واحد فروش توسعه ارتباطات هوشمند تبیان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *