قبل
بعدی
خدمات مرکز داده

سرور ابری ابریس Abris Cloud Service

سرور ابری، نسل جدیدی از سرورها است که منابع پرقدرت و پایدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرور مجازی ابری مجموعه‌ای از سرورهای ادغام‌ شده است که از طریق شبکه‌ اینترنت به درخواست‌ کاربران سایت‌ها پاسخ می‌دهد. هوشمند تبیان با محصول ابری خود با نام ابریس این امکان را فراهم‌کرده تا کلود سرور ایران را با سرعت و امنیت بالا، مجهز به منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرقدرت و سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس با قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار داشته باشید.

از مزایای خرید سرور ابری هوشمند تبیان با نام تجاری ابریس می‌توان به پرداخت هزینه به‌صورت روزانه، به‌ازای میزان منابع انتخابی اشاره کرد که صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای بسیاری از کسب‌وکارها به‌ ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید سرویس ابریس هوشمند تبیان را خریداری کنید، همین حالا برای خرید بهترین سرور مجازی ابری اقدام کنید.

سرور ابری ابریس
سرور ابری هوشمند تبیان

ویژگی های سرور ابری ابریس هوشمند تبیان

سرویس ابریس هوشمند تبیان و قابلیت های آن شما را در راستای ایجاد زیرساختی نوین برای زندگی هوشمند بهره مند خواهد ساخت.

image

مقیاس پذیری

مزیت مهم سرور ابری و ابریس افزایش یا کاهش نامحدود منابع مورد نیاز به صورت روزانه است.

image

پایداری سرور

در سرور ابری و ابریس خدمات با آپ تایم بالا ارائه می شوند و هیچ وقت داده ای را از دست نخواهید داد.

image

کاهش هزینه ها

کاهش چشمگیر هزینه های سخت افزاری نسبت به سرور اختصاصی

image

امنیت پیشرفته

در ابریس اطلاعات با بالاترین سطوح امنیتی با محافظت در برابر هرگونه نفوذ و حملات DDOS نگهداری می شوند.

image

پیکربندی شبکه

شما می توانید در زمان ساخت سرور ابریس خود، براساس نیازتان در شبکه های عمومی یا خصوصی تعریف کنید.

image

ارتقا پذیری

با سرور ابری می توانید منابع فردی خود را به عنوان نیاز برای رشد کسب و کار خود در هر لحظه ارتقا دهید.

image

سرعت و آپ تایم بالا

به دلیل استفاده از درایوهای پر سرعت و پر قدرت SSD سرویس ابریس با سرعت و آپ تایم بالا در اختیار کاربران قرار می گیرد.

image

بهینه سازی منابع

با ابریس علاوه بر بهینه سازی منابع مالی تمرکز تیم زیرساخت خود را بر هسته اصلی کسب و کار معطوف کنید.

image

تعمیر و رفع مشکل سرویس

تعمیر و رفع مشکل سرویس های ابریس بدون از دسترس خارج شدن آنها

مزایایی که سرویس ابریس هوشمند تبیان را متفاوت کرده است

  • آپ تایم  99/9 درصد :     تضمین Uptime سرور ها و جبران خسارت
  •  پنل ابریس :    ارائه پنل قدرتمند ابری با امکاناتی ویژه برای مدیریت سرورها
  • فایروال :     امکان استفاده از فایروال قدرتمند هوشمند تبیان در پنل سرویس ابریس
  • ارتقا سخت افزار :     ارتقا سخت افزار سرور توسط کاربران به صورت خودکار و در لحظه
  • پرداخت روزانه :      پرداخت هزینه سرور ابری به صورت روزانه با توجه به منابع مصرفی آن
  • شبکه خصوصی :     امکان راه اندازی یک شبکه خصوصی و ارتباط مستقیم بین سرورهای مختلف

در نظر داشته باشید که انتخاب سرور ابری به نیازهای یک مجموعه بستگی دارد. با این حال، انتخاب درست، اغلب به ترکیبی از نیازهای امنیتی، الزامات فناوری، بارهای کاری متغیر و حجم کاری حساس به داده و… بستگی دارد. در ابریس هوشمند تبیان سرورها و سایر زیرساخت‌ها از طریق داشبورد یکپارچه ابری در اختیار شما قرار می‌گیرد. قبل از اینکه سرویس ابریس خود را بسازید، هنگام انتخاب از بین گزینه‌های رایانش ابری، اولویت بندی نیازهای خود را به کمک کارشناسان ما انجام دهید.

خدمات رایانش ابری

سرویس IAAS

 IaaS مخفف Infrastructure as a Service به معنای”زیرساخت بعنوان سرویس” است که به نوعی از خدمات رایانش ابری اشاره دارد. در IaaS منابع ضروری محاسباتی، ذخیره سازی، و شبکه بر اساس تقاضا و پرداخت هزینه ارائه می‌دهد. IaaS یکی از چهار نوع سرویس ابری در کنار سرویس‌های PaaS و SaaS و Serverless است که در ابریس ارائه می شود.

انتقال زیرساخت سازمان خود به IaaS در ابریس به شما کمک می کند تا تعمیر و نگهداری دیتاسنتر داخلی را کاهش دهید. از طرفی به کمک آن در هزینه‌های سخت افزاری صرفه جویی کنید و بینش تجاری معاصری را به دست آورید. سرویس‌های IaaS در ابریس به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا resource های IT خود را با تقاضا بالا و پایین کنید. آن ها همچنین به شما کمک می کنند تا به سرعت اپلیکیشن‌های جدیدی ارائه دهید و زیرساخت های خود از پیش مستحکم‌تر کنید.

ابریس به شما امکان می دهد از هزینه و پیچیدگی خرید و مدیریت سرورهای فیزیکی و زیرساخت مرکز داده عبور کنید. هر منبع به عنوان یک مؤلفه خدمات جداگانه ارائه می شود و شما فقط تا زمانی که به آن نیاز دارید برای یک منبع خاص پرداخت می کنید.

خدمات ابریس مرکز داده هوشمند تبیان با ارئه سرویس IaaS توانسته جایگاه ویژه و منحصر بفردی را در میان ارائه دهندگان این خدمات در ایران ایجاد نماید.

سوالات متداول سرور ابری

مرکز داده تبیان از سال 1393 به عنوان یکی از شرکت­ های پیشگام در راه ­اندازی سرویس ابری در ایران اولین محصول ابری را به صورت محدود راه ­اندازی کرد. اما در سال 1401 با ایجاد یک زیرساخت جدید از محصول ابری جدید خود با نام تجاری ابریس رونمایی کرد. ابریس که از ترکیب دو کلمه ابر و سرویس ایجاد شده، در واقع سرویس IaaS شرکت توسعه ارتباطات هوشمند تبیان است که با وجود یک پلتفرم ساده و کاربردی، کار کاربران را بیش از پیش برای مدیریت و استفاده از منابع راحت کرده است.

سرور ابری نوعی سرور است که کاربر بدون نیاز به تامین و نگهداری از تجهیزات، امکان استفاده و بهره‌برداری از آن را دارد. در این محصول، می‌توانید پیکربندی سرویس خود را با توجه به نیازتان بر اساس تعداد هسته‌های CPU، میزان حافظه تصادفی RAM‌، دیسک ذخیره‌سازی و امکاناتی مانند IP و سیستم‌عامل انتخاب کنید تا بر اساس درخواست شما، یک سرور ابری در لحظه ایجاد و در دسترس‌تان قرار گیرد.

سرویس ابریس هوشمند تبیان مزایای متعددی از جمله: افزایش انعطاف‌پذیری، مقرون به صرفه بودن، مقیاس‌پذیری، امنیت، قابلیت اطمینان و قدرت پردازش را ارائه می‌دهند. ابریس، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا از هزینه‌های بالا برای تهیه، استقرار، مدیریت و ارتقاء سرورهای فیزیکی در محل، خودداری کنند. ابریس، توان پردازشی را بر حسب تقاضا فراهم می‌کند و با تغییر نیازمندی‌های منابع، مقیاس‌پذیری آسان را ممکن می‌سازد. با یک سرور ابریس، شرکت‌ها فقط برای منابعی که مصرف می‌کنند پرداخت می‌کنند و به کاهش قابل توجه هزینه‌ها کمک می‌کنند.

سه نوع اصلی از سرورهای ابری وجود دارد: سرورهای عمومی یا Publicکه در این حالت منابع پردازشی بین کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود، سرورهای اختصاصی یا  Private که منابع سرور به اشتراک گذاشته نخواهد شد و فقط برای استفاده یک کاربر ایزوله می‌شود و سرورهای ترکیبی یا Hybrid که با توجه به نیاز کاربر می‌تواند ترکیبی از دو حالت عمومی و اختصاصی باشد.

راه‌اندازی یک سرور ابری برای هر کسی که خواهان زیرساخت قدرتمند فناوری اطلاعات با قیمت مناسب است، ارزشمند است. سرور ابری همچنین یک بستر ایده‌آل برای طیف گسترده‌ای از پروژه‌های وب ارائه می‌دهد. موارد دیگر تشخیص زمان مناسب برای خرید سرور ابری عبارتند از: نیاز به بالا آوردن یک وب‌سایت اختصاصی، نیاز به زیرساخت با کارایی بالا برای توسعه‌دهندگان وب، استفاده به عنوان یک سرور بازی با عملکرد بالا، زمانی که قصد راه‌اندازی یک استارتاپ را دارید و هنوز از نیازهای واقعی زیرساخت فناوری اطلاعات خود مطمئن نیستید.

هنگام انتخاب یک سرور ابری، با اولویت بندی نیازهای خود بر اساس بودجه، فناوری، اولویت‌ها و قابلیت‌هایی که نیاز دارید شروع کنید، بعد از شناخت درست نیازهای‌تان قدم بعدی انتخاب ارائه‌دهنده یا اپراتور خدمات ابری‌ست. تصمیم مهم دیگر این است که چه نوع اپراتور رایانش ابری برای کسب‌وکار شما مناسب است: ارائه‌دهندگان ابر عمومی، خصوصی یا ترکیبی.

قیمت‌ها بسته به زیرساخت و منابع خاصی که استفاده می‌کنید و همچنین زمان واقعی کارکرد سیستم شما، بسیار متفاوت است. میزان پردازنده، حافظه، فضای دیسک و… از جمله فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت هستند. علاوه بر این سطح خدمات کیفی و پشتیبانی که از آن استفاده می‌کنید نیز روی قیمت نهایی اثر می‌گذارند، کل لیست پکیج‌ها، امکانات و قیمت هر کدام را می‌توانید در بخش قیمت‌ها ببینید.

قابلیت انتخاب سطح کیفی سرویس به همراه داشبورد ابری و یکپارچه ابری هوشمند تبیان برای هرگونه تغییرات در منابع و زیرساخت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن جزء خدمات پشتیبانی ابریس هوشمند تبیان به حساب می‌آید، علاوه بر این، پشتیبان فنی رایگان و پشتیبانی سرویس‌ها به صورت شبانه روزی ، هفتگی، ماهانه و سالیانه در تمام لحظات سال جزء مواردی‌ست که در هوشمند تبیان در اختیار شما خواهد بود.

امن ترین سرور ابری با ابریس هوشمند تبیان !

 

مرکز داده تبیان از سال 1393 به عنوان یکی از شرکت­ های پیشگام در راه ­اندازی سرویس ابری در ایران اولین محصول ابری را به صورت محدود راه ­اندازی کرد. اما در سال 1401 با ایجاد یک زیرساخت جدید از محصول ابری جدید خود با نام تجاری “ابریس” رونمایی کرد. “ابریس” که از ترکیب دو کلمه ابر و سرویس ایجاد شده، در واقع سرویس IaaS شرکت توسعه ارتباطات هوشمند تبیان است که با وجود یک پلتفرم ساده و کاربردی، کار کاربران را بیش از پیش برای مدیریت و استفاده از منابع راحت کرده است.

شرایط استفاده از خدمات میزبانی سرویس ابریس

1

باتوجه به طراحی مرکز داده مصرف رک نباید بیشتر از 3.5 کیلووات گردد.

3

جهت جلو گیری از ایجاد نقطه گرم (hot spot) در پشت رک ها علاوه بر رعایت میزان مصرف برق بایستی میزان یونیت اشغالی از 70 درصد رک تجاوز نکرده و در یونیت های خالی از بلنک ماژول استفاده شود.

5

تجمع کابل ها در پشت رک و آشفتگی آنها نیز باعث افزایش گرما و ایجاد نقطه گرم میشود بنابراین مشتری ملزم به رعایت استانداردهای کیبلینگ باشد.

7

با توجه به وجود ارتباطات رادیویی در مرکز داده استفاده از تجهیزات سنگین در قسمت های فوقانی دکل بدلیل آسیب پذیر بودن دکل ها ، مجاز به نصب نمی باشد.

2

با توجه به محدودیت نصب فیزیکی پاور ماژول ها بسته به مدل سرور و ریل آنها و نیز رعایت افزونگی در پاور تجهیزات ، بایستی نوع تجهیزات و تعداد پورت های برق درخواستی قبل از راه اندازی مشخص شود.

4

تجهیزات می بایست با توجه به جریان هوای مرکز داده به گونه ای نصب گردند که هوا از جلو رک مکیده و در پشت رک دمیده شود به عبارت دیگر گردش هوا می باست از سالن سرد به سالن گرم باشد.

6

بدلیل محدودیت های موجود استفاده از تجهیزاتی که مصرف برق بالایی دارند نظیر سرورهای تیغه ای و تجهیزات ماینینگ مجاز نم یباشد.

8

مشتری به منظور رعایت استاندارد و سهولت پشتیبانی ملزم به بکارگیری برچسب گذاری روی کابلها و تجهیزات خود می باشد.

از نگاه مشتریان

کسب و کارهایی که به ما اعتماد کرده اند

جهت سفارش سرویس ابریس هوشمند تبیان فرم زیر را تکمیل نمایید